Quiet howling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Quiet howling


 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenwie is online

 

 alfa voor de zandroedel gezocht

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

alfa voor de zandroedel gezocht Empty
BerichtOnderwerp: alfa voor de zandroedel gezocht   alfa voor de zandroedel gezocht Icon_minitimezo jan 05, 2014 3:55 pm

We zoeken nog een alfa voor de roedels. Bij wolven bestaat deze alfa altijd uit een mannetje en een vrouwtje ( een koppel ) Dit moet nu nog niet. Je kunt ook doen dat je partner gestorven is maar je nog steeds leider bent. Als je toch een partner vind moeten jij en je partner beiden een aanmelding maken.

Dit moet er zeker in je aanmelding staan:

Code:
Naam:
Naam partner:
Motivatie: (denk aan dat je wat vermeld over je gekozen partner)
Beschrijving karakter:


Laatst aangepast door Acanit op ma feb 17, 2014 7:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Rogue
alfa
Rogue


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 25

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Rogue
leeftijd: 37 moons

alfa voor de zandroedel gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: alfa voor de zandroedel gezocht   alfa voor de zandroedel gezocht Icon_minitimevr jan 31, 2014 6:05 pm

Naam: Rogue
Naam partner: Ze heeft geen partner... (waarschijnlijk laat ik haar later in de rpg verlieft worden op een andere wolf die dan haar partner word.)
Motivatie (denk aan dat je wat vermeld over je gekozen partner): Geen idee  Embarassed. Dit lijkt me gewoon een leuke site en ik wil deze dus actief maken. En mij lukt dat het beste als ik een reden heb, en een leider zijn is een erg goede reden als je het mij vraagt.
Beschrijving karakter: Rogue is een koppige wolvin, ze weet precies wat ze wil. Advies zal ze niet snel aannemen behalve als ze een goede band met de andere wolf heeft. Of als ze het advies echt goed vind. Ook is ze erg nieuwsgierig, en leert graag nieuwe dingen. Ze is een poolwolf, dus ze is helemaal wit. Over haar linkeroog loopt een litteken, en beide ogen zijn ijsblauw.
Roedel: Meer roedel
Terug naar boven Ga naar beneden
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

alfa voor de zandroedel gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: alfa voor de zandroedel gezocht   alfa voor de zandroedel gezocht Icon_minitimeza feb 01, 2014 6:23 pm

Bedankt voor de eerste aanmelding
mijn broer en ik zullen tegen morgen beslissen
en binnenkort ga ik een kaart van de territoriums op het forum zetten dus dan kan je zien wat je territorium is
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

alfa voor de zandroedel gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: alfa voor de zandroedel gezocht   alfa voor de zandroedel gezocht Icon_minitimezo feb 02, 2014 6:32 pm

Je bent geaccepteerd als leider van de meerroedel
Ik ga je als moderator van de meerroedel instellen
Je moet alleen nog een aanmeldingstopic aanmaken en als er nog iets moet gebeuren zal ik je een pm sturen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





alfa voor de zandroedel gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: alfa voor de zandroedel gezocht   alfa voor de zandroedel gezocht Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
alfa voor de zandroedel gezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Zandroedel
» Aanmeldingtopic Zandroedel
» Beta's voor de roedels gezocht
» alfa bijeenkomst
» Alfa vergadering

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Quiet howling :: wolf :: Alfa / Beta / heler-
Ga naar: