Quiet howling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Quiet howling


 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenwie is online

 

 Alfa vergadering

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Wolf
admin en alfa
Wolf


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : België

Wolfs profile
rang: alfa
alfa:
leeftijd:

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimedi apr 29, 2014 11:35 am

Ook de wolf van de zandroedel knikte en ging naast Acanit staan. "En ik ben er ook klaar voor." zei Nuntis met een kleine twijfeling in zijn stem. "Maar als ik vragen mag," begon hij. ''hoe heten jullie en van welke roedel zijn jullie?" Acanit keek hem aan. "Ik ben Rogue de alfa van de Meerroedel, meer hoef je niet van me te weten" zei de andere wolvin kil. Met een snelle beweging draaide ze zich om, en  veegde haar staart door die van Wolf. Meteen zette de wolvin een paar stappen vooruit in de richting van de heilige berg. "Gaan jullie nog komen of wat?" Acanit schudde haar kop. Acanit keek weer naar Nuntis ‘Ik ben Acanit, van de bergroedel.’ Zei ze, en ze vertrok naar de heilige berg. Ze stak de witte wolvin voorbij en liep vooraan.
Ik ben Wolf van de schaduwroedel." zei de grijze wolf vriendelijk en ging toen naast Acanit lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com/
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimezo maa 23, 2014 2:51 pm

Wolf ging naast haar staan en zei "Ik ben klaar om te vergaderen onder het toeziende oog van onze voorouders." Ook de wolf van de zandroedel knikte en ging naast haar staan. "En ik ben er ook klaar voor." zei Nuntis met een kleine twijfeling in zijn stem. "Maar als ik vragen mag," begon hij. Even slikt hij een brok in zijn keel door en ging weer verder, ''hoe heten jullie en van welke roedel zijn jullie?" Acanit keek hem aan, de wolf was waarschijnlijk nog niet lang beta als hij hun namen niet eens wist. "Ik ben Rogue de alfa van de Meerroedel, meer hoef je niet van me te weten" zei de andere wolvin kil. Met een snelle beweging draaide ze zich om, en  veegde haar staart door die van Wolf. Meteen zette de wolvin een paar stappen vooruit in de richting van de heilige berg. "Gaan jullie nog komen of wat?" Acanit schudde haar kop, wat deed die wolf geïrriteerd. Ze keek weer naar Nuntis ‘Ik ben Acanit, van de bergroedel.’ Zei ze, en ze vertrok naar de heilige berg. Ze stak de witte wolvin voorbij en liep vooraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Rogue
alfa
Rogue


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 25

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Rogue
leeftijd: 37 moons

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimevr maa 21, 2014 6:30 pm



Even nadat ze was gaan zitten kwam er een grijze wolf de struiken uit springen. Alsof me dat zou moeten verbazen of verrassen. Probeer nou maar gewoon niet een speciale entree te maken, dat Rogue terwijl ze met haar kop schudde. 'Oké, nu we er allemaal zijn kunnen we naar de heilige berg vertrekken waar we de vergadering kunnen houden onder toezient oog van onze voorouders.' zei de donkerbruine wolf. De grijze met zijn zogenaamd bijzondere entree ging er naast staan en copieeërde de zin van de eerste wolf bijna helemaal. De wolf van de zandroedel stond evenals de andere wolven ook op, "En ik ben er ook klaar voor." zei deze. De drie wolven stonden in een rijtje voor haar. Net een stel kinderen, waren dat nou echt de alfa's van de andere roedels? "Maar als ik vragen mag, hoe heten jullie en van welke roedel zijn jullie?" zei de Zandroedel wolf vervolgens. Rogue stond nu ook op en keek met haar ijsblauwe ogen in de amberkleurige ogen van hem. "Ik ben Rogue de alfa van de Meerroedel, meer hoef je niet van me te weten" zei ze kil. Met een snelle beweging draaide ze zich om, zogenaamd per ongeluk veegde haar staart door die van de grijze wolf. Al vanaf zijn bijzondere entree mocht ze deze al niet. Meteen zette ze een paar stappen vooruit in de richting van de heilige berg. "Gaan jullie nog komen of wat?" zei ze toen ze merkte dat de andere wolven haar niet volgde.

Alfa vergadering 2qv761d
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuntis
beta
Nuntis


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 13-02-14
Woonplaats : Brabant!

Wolfs profile
rang: bèta
alfa:
leeftijd: 27 moons already

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimevr maa 21, 2014 6:18 pm




Kort daarna kwam er een spierwitte wolf aanlopen de manier waarop haar ijsblauwe ogen stonden bezorgde Nuntis een kleine rilling over zijn rug. De wolf begroette hen met een knikje en ging eens stukje verderop zitten. Nog wat later kwam er een grijze wolf uit de struiken springen. 'Oké, nu we er allemaal zijn kunnen we naar de heilige berg vertrekken waar we de vergadering kunnen houden onder toezient oog van onze voorouders.' zei een de alfa die er als eerste was. Nu kreeg hij het gevoel dat dit haar gebied was, de alfa van de Bergroedel. De grijze wolf die als laatste was aangekomen ging naast de wolf die er het eerste was staan. "Ik ben klaar om te vergaderen onder het toeziende oog van onze voorouders." Nuntis knikte en ging staan. Nu stonden de grijze wolf en hij aan beide kanten van de wolf die er het eerste was. "En ik ben er ook klaar voor." zei Nuntis met een kleine twijfeling in zijn stem. "Maar als ik vragen mag," begon hij. Even slikt hij een brok in zijn keel door en ging weer verder, ''hoe heten jullie en van welke roedel zijn jullie?" vroeg hij beleeft aan de andere wolven. Het was wel zo handig om te weten uit welk gebied de wolven kwamen en hoe hij ze moest aanspreken. In ieder geval met u als ze één op één praatte aangezien ze een hogere rang hadden dan hij. Maar namen zouden ook handig zijn.

Alfa vergadering 23h3z93
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolf
admin en alfa
Wolf


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : België

Wolfs profile
rang: alfa
alfa:
leeftijd:

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimedo maa 20, 2014 2:26 pm

"Oké, nu we er allemaal zijn kunnen we naar de heilige berg vertrekken waar we de vergadering kunnen houden onder toezient oog van onze voorouders." zei Acanit.Wolf ging naast haar staan en zei;"Ik ben klaar om te vergaderen onder het toeziende oog van onze voorouders."Nu wachtte Wolf alleen nog maar op Rogue en Nuntis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com/
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimevr maa 14, 2014 7:21 pm

"Aangenaam, ik ben Nuntis de bèta van de Zandroedel. Onze alfa is ziek en moet voorlopig in de nursery blijven. Vandaar dat ik hier ben in plaats van hem. Erg lang zit ik hier nog niet, maar ik heb het wel koud. Het is hier erg anders dan waar ik vandaan kom," vertelde de wolf hem rustig. Acanit kon wel zien dat hij het koud had. 'Ik ben Acanit, de alfa van de bergroedel.' zei ze tegen hem. 'En wacht maar tot we verder lopen dan zul je het pas koud krijgen.' zei ze vriendschappelijk. Ondertussen kwam er nog een derde wolf aan. Nu alleen nog de laatste alfa dacht ze. Wat later kwam ook Wolf aangelopen. Ze knikte hem toe als begroeting. 'Oké, nu we er allemaal zijn kunnen we naar de heilige berg vertrekken waar we de vergadering kunnen houden onder toezient oog van onze voorouders.' zei ze. En ze wachte tot de rest ook ging recht staan ze stond klaar om te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Wolf
admin en alfa
Wolf


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 22
Woonplaats : België

Wolfs profile
rang: alfa
alfa:
leeftijd:

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimedo maa 13, 2014 10:13 am

Een van de wolven kwam naar Wolf om te zeggen dat alles in het kamp veilig was en dat hij kon vertrekken, dus wolf begon te lopen. Na een tijdje begon wolf het koud te krijgen. “De zandroedel zal niet echt blij zijn hier!” dacht Wolf. Ik hoop dat ik niet de laatste ben zoals al de andere keren! Na een koude tijd, kwam Wolf door de struiken gesprongen en zag tot zijn verrassing niet de Alfa maar de Beta van de zandroedel staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com/
Rogue
alfa
Rogue


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 25

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Rogue
leeftijd: 37 moons

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimema maa 10, 2014 4:45 pm

Op haar dooie gemakje liep Rogue in de richting van het middelpunt. Dit was haar eerste alfa vergadering ooit. Echter maakte ze zich er nou niet zo veel zorgen over. Voor haar was het gewoon even een simpel gesprekje en misschien een kleine discussie met de andere alfa's. En in discussies was ze over het algemeen best wel redelijk goed. Haar poten stopte met lopen en haar ogen keken koud vooruit toen ze bij een wild stromende rivier aan kwam. Rivieren waren kenmerkend in dit gebied, in haar gebied. Rustig zette ze een paar stappen achteruit, waarna ze nog eens goed naar de rivier keek. Met een zelfverzekerde blik zette ze af en begon voluit op de rivier af te rennen. Precies aan het randje van het wilde water zette ze af, ze landde ongeveer drie kwart van de rivier verder. Het laatste stukje moest ze door het wilde water zwemmen. Dit was geen probleem voor wolven van de Meerroedel, voor andere roedels was dit echter best lastig. Eenmaal op de kant schudde Rogue haar witte vacht uit. De zon begon al onder te gaan, geen tijd meer om te treuzelen dus. Een kort zuchtje verliet haar bek waarna ze afzette en verder rende. De wat warmere grond veranderde naar een tijdje in sneeuw. Ook begon het langzamerhand te sneeuwen. Geweldig... verzuchtte ze. De ijskoude wind streelde haar nog wat natte vacht. Dit voelde koud aan, echter vond ze het nou ook weer niet zo erg. Ze hield wel van een beetje kou, het gaf haar rust. Eenmaal in de buurt van het middelpunt zag ze twee wolven zitten. Een wat bruinige en een licht bruine. Deze laatste zat rillend in de sneeuw. Die is vast van de Zandroedel, hij leek in ieder geval wel op een wolf daar vandaan. En wat zou een wolf uit een warm gebied zoals daar anders hier komen doen. Besefte Rogue toen ze wat dichter bij kwam. De twee wolven waren met elkaar in gesprek over iets, wat kon ze nog niet verstaan. In ieder geval was het goed dat ze precies nu kwam. Ze was dus niet de laatste, er moest nog een andere alfa komen. Deze was dan van de Shaduw- of Bergroedel. De wolven van de Zandroedel waren wel herkenbaar door hun dunne en lichtgekleurde vacht. En zij was hier voor de Meerroedel, dus moest het wel een van die twee alfa's zijn die later dan haar was. Met een kort knikje begroette Rogue de wolven toen ze er aankwam. Ze ging er ongeveer een meter of twee vandaan zitten en keek naar de zon. Deze zou in een minuut of drie wel onder gaan. Ze moesten nu alleen nog wachten op de vierde alfa.


OOC: Ow... dus toch wel een lang stuk blijkbaar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuntis
beta
Nuntis


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 13-02-14
Woonplaats : Brabant!

Wolfs profile
rang: bèta
alfa:
leeftijd: 27 moons already

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimeza maa 08, 2014 11:04 am

Nog even en dan waren alle andere wolven binnen. Zodra dat zou gebeuren moest hij vertrekken naar het middelpunt van de territoria. Achter hem kwam een wat jongere wolf naar hem toe lopen. Deze vertelde hem dat iedereen al binnen was. Dit verbaasde Nuntis een beetje, normaal gesproken kwam iedereen langs deze kant het kamp binnen. Het maakte nu ook niet zo veel uit, hij moest snel weg gaan. Echter besloot hij nog snel even de nursery binnen te glippen, om de zieke alfa te vertellen dat hij nu zou gaan vertrekken. Met de goedkeuring van de alfa begon hij aan zijn reis. Het zand uit de woestijn voelde lekker warm aan zijn poten. Hoe verder hij in de buurt van het middelpunt kwam hoe kouder het werd. Het warme zand veranderde in lauwe grond met overal bladeren er op. Op zich was het nog niet zo vreselijk slecht hier, toch was het een beetje koud. Maar hij wist goed dat hij er nog niet was. Even keek hij naar de zon, deze zou voorlopig nog niet onder gaan. Toch moest hij opschieten, hij kon het niet maken om te laat te komen. Even versnelde hij zijn pas en ging weer verder naar het middelpunt. De bladeren verdwenen langzamerhand en wat sneeuw viel uit de lucht. Een klein vlokje viel op zijn neus, geschrokken door de kou schudde hij hard met zijn kop. Waarna hij moest uitwijken om niet tegen een boom aan te rennen. De paar vlokjes veranderde al snel in een koud sneeuw tapijt. Elke stap die hij zette veroorzaakte een rilling. Uitgeput kwam hij aan bij het middelpunt, hijgend plofte hij neer in de sneeuw. Waarna hij meteen weer op stond, het was veel te koud om hier op de grond te gaan liggen. Hij was tot nu toe de enige hier. Was hij wel op de juiste plek? Was hij te laat? Nuntis hief zijn kop en keek naar de zon. Het zo nog zeker een minuut of zes, zeven duren voordat deze onder zou gaan. Opgelucht haalde hij adem toen een wolvin 'hallo,' hoorde zeggen. De wolvin liep naar hem toe en zodra ze uitgehijgd was vroeg ze; 'Ben je er al lang?' Even bestudeerde Nuntis de wolvin en bedacht zich dat dit een van de andere alfa's zou kunnen zijn. "Aangenaam, ik ben Nuntis de bèta van de Zandroedel. Onze alfa is ziek en moet voorlopig in de nursery blijven. Vandaar dat ik hier ben in plaats van hem. Erg lang zit ik hier nog niet, maar ik heb het wel koud. Het is hier erg anders dan waar ik vandaan kom," vertelde hij de wolvin rustig. Het zou niet heel geweldig zijn als dit niet de alfa van een van de roedels zou zijn. Dan had hij zich weer eens flink voor schut gezet. Maar iets vertelde hem dat het zo goed was. Dat zij de Alfa was.


^^ Die van Rogue word niet zo lang hoor XD
Alfa vergadering 23h3z93


Laatst aangepast door Nuntis op di maa 11, 2014 6:34 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitimevr maa 07, 2014 5:17 pm

- Nu zitten ze nog op het middelpunt waar alle territoria samenkomen hier wachten ze op elkaar later zullen ze naar de heilige berg gaan

Acanit liep over de sneeuwvlakten, het was al lichtjes aan het sneeuwen. Ze had nog gewacht tot de laatste jagers terug waren gekeerd en was toen vertrokken. Naar de andere alfa's, die misschien al op haar stonden te wachten. Het ging deze winter moeilijk worden voor de roedel, de prooien werden nu al schaars en de sneeuwstormen waren nog niet begonnen. Ze liep wat sneller. Tegen dat de zon onder was moest ze er zijn, ze stak haar kop in de lucht en keek naar de zon. De zon was nog niet onder. Maar de horizon kondigde de zonsondergang aan met de mooi gekleurde hemel waar nog steeds de sneeuw uit viel. Ze begon nog sneller te rennen. Toen ze de plek zag waar haar territorium eindigde begon ze vaart te minderen. Toen ze nog tien meter moest stapte ze hijgend naar de rand van de territoria. Ze zag al een wolf staan. Ze keek naar de zon. Deze ging binnen een minuut of vijf onder gaan. Ze ging naar de andere wolf. 'Hallo' zei ze toen ze uit gehijgd was. 'Ben je er al lang.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Alfa vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alfa vergadering   Alfa vergadering Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alfa vergadering
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» alfa bijeenkomst
» alfa voor de zandroedel gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Quiet howling :: noorden (bergroedel) :: heilige berg-
Ga naar: