Quiet howling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Quiet howling


 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenwie is online

 

 Ik ben nog steeds de leider

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitimema jan 27, 2014 6:07 pm

Acanit was werd wakker. Ze ging naar buiten en zag de zon boven de horizon komen. Ze keek naar het kamp, iedereen lag vredig te slapen, niet iedereen. Ze zag Swiftkill zitten. Ze ging naar de wolf. 'Hallo' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Swiftkill

Swiftkill


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 22-01-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : België

Wolfs profile
rang: krijger
alfa: Acanit
leeftijd: 1,5 jaar

Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitimema jan 27, 2014 6:58 pm

Swiftkill was al een tijdje wakker, de wolvin wou eventjes alleen zijn. Ze zat daar al een tijdje te luisteren naar de geluiden in de omgeving en na te denken. Plots hoorde de wolf iets achter haar. Ze spitste haar oren en hoorde dat het voetstappen waren. "Loop alsjeblieft voorbij en negeer me." dacht de wolvin, ze had geen zin om een gesprek aan te knopen met 1 van de wolven. "Hallo." zei de wolf achter. Swiftkill hoorde dat het de alfa was. De wolvin knikte ter begroeting, ze had niet zo'n zin om te praten en al zeker niet tegen de alfa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitimedi jan 28, 2014 5:56 pm

De wolvin knikte ter begroeting. Acanit ging naast haar zitten. Ze was misschien de leider, maar daar twijfelde ze de laatste tijd over. Sinds de dood van haar partner was ze niet zeker of ze het nog aan kon. Ze had geen tijd om om hem te rouwen en als ze aan hem dacht dan kwam die gedachte altijd op een moment dat ze het niet kon verdragen. Ze keek naar de prooihoop, er waren nog genoeg prooien voor een paar dagen, maar het was herfst en ze moesten eten voor de winter vinden. Ze keek naar Swiftkill. En vroeg aan de wolvin of later op de dag samen met haar wou gaan jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Swiftkill

Swiftkill


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 22-01-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : België

Wolfs profile
rang: krijger
alfa: Acanit
leeftijd: 1,5 jaar

Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitimewo jan 29, 2014 3:49 pm

De alfa ging naast haar zitten. Na een tijdje keek de wolvin haar aan, Swiftkill bleef nog steeds voor haar kijken, ze wou de alfa niet aankijken en het kon de wolvin niet schelen of het onbeleefd was of niet. De alfa vroeg of ze later op de dag met haar wou gaan jagen. "Tuurlijk." antwoordde Swiftkill half grommend. "Ugh, waarom kan niemand me voor 1 seconde alleen laten zo heb ik nooit rust." dacht de wolvin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitimewo jan 29, 2014 7:12 pm

De wolvin zei half grommend terwijl ze voor zich uit keek. 'Tuurlijk' 'je moet niet als je niet wilt' zei ze terug. Ze vond het niet leuk als anderen iets tegen hun zin deden, en alleen maar om haar te plezieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Swiftkill

Swiftkill


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 22-01-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : België

Wolfs profile
rang: krijger
alfa: Acanit
leeftijd: 1,5 jaar

Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitimeza feb 01, 2014 3:15 pm

"Je moet niet als je niet wilt." antwoordde de wolvin. "Nee, het is goed. Het is toch al een tijdje geleden sinds ik nog eens buiten ben geweest." antwoordde Swiftkill. Eigenljk had de wolvin geen zin om te gaan jagen maar ze wou de alfa niet kwaad maken op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitimedi feb 04, 2014 7:09 am

"Nee, het is goed. Het is toch al een tijdje geleden sinds ik nog eens buiten ben geweest." antwoordde Swiftkill. Acanit kon zien dat de wolvin eigenlijk niet wou. Ze leg se zich er maar bij neer. Dan zie ik je dan. Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Swiftkill

Swiftkill


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 22-01-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : België

Wolfs profile
rang: krijger
alfa: Acanit
leeftijd: 1,5 jaar

Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitimeza feb 08, 2014 3:42 pm

"Dan zie ik je dan." zei Acanit. "Oké, is goed." antwoordde Swiftkill afwezig. De wolvin keek nog steeds recht voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acanit
admin en alfa
Acanit


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 05-01-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Belgie

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Acanit
leeftijd:

Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitimezo feb 09, 2014 2:46 pm

"Oké, is goed." antwoordde Swiftkill afwezig. Acanit knikte 'Ik zie je als de zon op z'n hoogste punt staat bij de rots op de sneeuwvlakte.' en liep naar een plaatsje aan de rand van het kamp, kijkend naar de opkomende zon. Denkend aan hem, ze was blij dat ze hem gekend had maar was verdrietig dat hij weg was, al gaf het wel een goed gevoel om aan hem te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://quiethowling.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Ik ben nog steeds de leider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben nog steeds de leider   Ik ben nog steeds de leider Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben nog steeds de leider
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Quiet howling :: noorden (bergroedel) :: het kamp-
Ga naar: