Quiet howling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Quiet howling


 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenwie is online

 

 An other new dawn {OPEN}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rogue
alfa
Rogue


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 25

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Rogue
leeftijd: 37 moons

An other new dawn {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: An other new dawn {OPEN}   An other new dawn {OPEN} Icon_minitimezo feb 16, 2014 5:42 pm

Het was een bloedbad, overal waar Rogue keek lagen doorweekte en vooral dode wolven. Hoe kon dit gebeurt zijn, wat had ze fout gedaan. Ze was helemaal alleen... Eén van de weinige nog levende wolven kwam naar haar toe gelopen en keek haar boos aan. ''Het is allemaal jou fout, jij moordenaar!'' sprak de wolf tegen haar. Deze paar woorden voelde als een herten gewei door haar hart. Het is... allemaal mijn fout... bedacht Rogue zich. Alles begon te draaien en ze voelde dat ze hard op de grond neerplofte. Allemaal mijn fout... schoot nog eens door haar kop.
Naar lucht happend schrok Rogue wakker, gelukkig was het maar een droom. Deze droom had ze wel eens eerder gehad, bijna om de drie dagen kreeg ze deze droom wel. Maar op het moment van de droom besefte ze dit echter nooit. Deze droom kreeg ze nu ongeveer al twee maanen lang. Het was sinds dat ze alfa van de Meerroedel was geworden, vaak had ze het gevoel dat ze de verantwoordelijkheid niet aankon. Als Beta had ze hier geen last van, ze kon toen nog gemakkelijk aan haar taken voldoen. Maar toen het Alfa koppel stierf moest zij de roedel in haar eentje leiden. Een roedel leiden was een zware taak die niet iedereen aankon. Waarschijnlijk hadden de Alfa's haar als Beta gekozen omdat ze die taak wel aan leek te kunnen. Echter moest ze het in tegenstelling tot hun helemaal alleen doen omdat ze geen partner had. Toch zat zomaar een wolf als partner kiezen er niet in, het moest er een zijn waar ze echt van hield en mee op één lijn zat. Deze was ze echter nog nooit tegengekomen, of misschien wel maar dat ze het toen niet had beseft. Langzaam stond Rogue op en rekte zich uit, het begon al licht te worden. Dus zo moest de Jagers zo gaan wakker maken om op jacht te gaan. Zodra de Jagers het kamp uit zijn moest ze de Krijgers wakker maken en daarna de Apprentices. De Oudsten en pups met hun moeders konden blijven slapen zo lang ze wilden. Langzamer hand begon Rogue aan haar dagelijkse wandeling door het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
seff

seff


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 24-02-14
Leeftijd : 24

Wolfs profile
rang: jager
alfa: Rogue
leeftijd: 1 jaar en 6 manen

An other new dawn {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: An other new dawn {OPEN}   An other new dawn {OPEN} Icon_minitimema feb 24, 2014 9:12 pm

Seff werd wakke, het begon al licht te worden. Hij stond op, straks zou rogue de rest wakker maken. Hij liep naar buiten, en zag de alfa staan. Ze was nog niet zo lang de alfa van de roedel. Maar sinds de vorige alfa gestorven was moest zij het overnemen. Hij liep naar haar toe. Hij keek naar de lucht. Het was mooi herfstweer en de prooi ging waarschijnlijk buiten op zoek naar eten zijn. Hij keek rogue aan. 'Het word vandaag een mooie dag voor de jacht, we moeten de rest straks ook wakker maken.' Zei hij tegen rogue.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogue
alfa
Rogue


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 25

Wolfs profile
rang: alfa
alfa: Rogue
leeftijd: 37 moons

An other new dawn {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: An other new dawn {OPEN}   An other new dawn {OPEN} Icon_minitimedo maa 06, 2014 11:20 am

Achter haar hoorde Rogue de voetstappen van een andere wolf. 'Het word vandaag een mooie dag voor de jacht, we moeten de rest straks ook wakker maken,' zei deze toen hij naast haar zat. Aan de stem van de wolf kon Rogue Seff herkennen. Een jonge jager uit de roedel. "Weet ik, maar dat is wel mijn taak. Als je wil helpen mag je zo meteen de rest van de jagers gaan wekken," zei ze op een kalme toon. Eigenlijk wist ze niet of het wel de bedoeling was om een andere wolf dat te laten doen. Echter had ze het nu zo druk dat het de enige logische keuze leek. "Weet je... het is moeilijker om Alfa te zijn dan dat het lijkt... Zo veel taken en verantwoordelijkheden..." haar stem klonk wat moeilijk. Dit was niet makkelijk om te zeggen, andere zouden het kunnen opvatten als een teken van zwakheid. Echter was dat niet zo, het was niet dat ze het niet aankon. Het was meer dat het zwaarder was dan dat ze had verwacht. Nog een keer keek ze naar de lucht, de zon stond nu hoog genoeg. "Zou je dan nu de jagers willen gaan wakker maken? Dan loop ik alvast naar de krijgers," zei Rogue rustig tegen Seff. Hij was een aardige wolf, dat was zeker. Maar of hij een goede partner voor haar zou zijn wist ze niet. Eigenlijk kende ze hem niet zo heel goed, dus kon ze daar niet over oordelen. Vragend keek ze Seff aan, hopelijk zou hij het goed vinden en de andere jagers wakker gaan maken. 


OOC: Sorry dat het zo lang duurde, heb het een beetje druk en had geen inspiratie.
Terug naar boven Ga naar beneden
seff

seff


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 24-02-14
Leeftijd : 24

Wolfs profile
rang: jager
alfa: Rogue
leeftijd: 1 jaar en 6 manen

An other new dawn {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: An other new dawn {OPEN}   An other new dawn {OPEN} Icon_minitimedo maa 06, 2014 4:22 pm

"Weet ik, maar dat is wel mijn taak. Als je wil helpen mag je zo meteen de rest van de jagers gaan wekken," zei rogue op een kalme toon. "Weet je... het is moeilijker om Alfa te zijn dan dat het lijkt... Zo veel taken en verantwoordelijkheden..." haar stem klonk wat moeilijk. Seff keek haar aan. ‘Ja, en zeker in jouw situatie. Je moet het helemaal alleen doen, en je hebt op dit moment zelfs geen beta die je kan helpen’ Hij lachte vriendelijk. De wolvin keek naar de lucht. "Zou je dan nu de jagers willen gaan wakker maken? Dan loop ik alvast naar de krijgers," zei Rogue rustig tegen hem. Ze keek hem vragend aan. Natuurlijk vond hij het goed dus hij knikte. ‘Ik zal ze wel wakker maken.’ Zei hij zacht. Hij liep naar de andere jagers en maakte ze wakker. Terwijl ze wakker werden liep hij terug naar Rogue die de krijgers inmiddels al wakker gemaakt had. ‘De jagers zijn bezig met wakker worden.’ Zei hij, hij lachte.

- Niet zo erg dat wa later was ik doe soms ook lang over een post
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





An other new dawn {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: An other new dawn {OPEN}   An other new dawn {OPEN} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
An other new dawn {OPEN}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Quiet howling :: Oosten (meerroedel) :: Het kamp-
Ga naar: